Ar fáil faoin gceadúnas Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0)
- XML Scoil: Scoil na mBráthar, Caiseal
- XML Leathanach 236
- XML “Candle-Making Long Ago”
- XML “A Story About Eamonn an Chnoic”
Nóta: Ní fada go mbeidh Comhéadan Feidhmchláir XML dúchas.ie dímholta agus API úrnua cuimsitheach JSON ar fáil. Coimeád súil ar an suíomh seo le haghaidh breis eolais.
Ar an leathanach seo
- (ar lean ón leathanach roimhe)[/]Tras-scríofa ag duine dár meitheal tras-scríbhneoirí deonacha.
- Eamonn an Cnuic the famous raparee, was born in the latter part of the seventeenth century. He was so called because his birth-place was Knock Mehil, Co. Tipperary. One day three gentlemen who were shooting birds met him but they did not recognise him. They were bad shots and they shot but a few birds. Eamonn an Cnuic said that he would fill all their bags with birds. They agreed and lent him a gun and ammunition. Then he started to shoot birds. At every shot he killed a bird. he kept on shooting until the bags were(leanann ar an chéad leathanach eile)Tras-scríofa ag duine dár meitheal tras-scríbhneoirí deonacha.